{"id":6697,"date":"2021-05-27T07:45:46","date_gmt":"2021-05-27T07:45:46","guid":{"rendered":"https:\/\/www.coneo.hr\/hr\/?p=2346"},"modified":"2021-05-27T07:45:46","modified_gmt":"2021-05-27T07:45:46","slug":"hrvatska-jedna-od-najtrazenijih-destinacija-na-trzistu-austrije","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.coneo.hr\/hr\/blog\/uncategorized-hr\/hrvatska-jedna-od-najtrazenijih-destinacija-na-trzistu-austrije\/","title":{"rendered":"Hrvatska jedna od najtra\u017eenijih destinacija na tr\u017ei\u0161tu Austrije"},"content":{"rendered":"
Hrvatska se prema rezervacijama nalazi na drugom mjestu najtra\u017eenijih destinacija na tr\u017ei\u0161tu Austrije za 2021. godinu odmah nakon Gr\u010dke, objavio je jedan od najve\u0107ih svjetskih turoperatora TUI. Slijede Italija, \u0160panjolska i Turska, a kada se u obzir uzmu generalni trendovi\u00a0 i op\u0107eniti interes za putovanjima, najomiljenija inozemna destinacija Austrijanaca je Italija, dok je Hrvatska ponovno zauzela visoko drugo mjesto.<\/p>\n
Pretpandemijske i rekordne 2019. godine Hrvatsku ju posjetilo 21 milijun turista, dok je pro\u0161le godine ta brojka pala za \u010dak 55 posto na 7 milijuna turista. Austrijanci koji \u010dine 5.9 posto<\/strong> od ukupnog broja no\u0107enja u Hrvatskoj naj\u010de\u0161\u0107e posje\u0107uju Istru i Kvarner, hrvatske regije s najbogatijom hotelskom ponudom.<\/p>\n Va\u017enu ulogu pri izboru destinacije Austrijancima ima tzv. \u201eall inclusive\u201c ponuda, pogotovo ona turisti\u010dkih naselja i hotela s posebnom ponudom za obitelji s djecom. Rje\u0111e preferiraju obiteljski smje\u0161taj, a mnogi Austrijanci u Hrvatskoj imaju vlastite nekretnine kao i plovila.<\/p>\n Hrvatska se ipak najvi\u0161e oslanja na svoje tradicionalno najja\u010de turisti\u010dko tr\u017ei\u0161te Njema\u010dku \u010diji gosti \u010dine gotovu tre\u0107inu<\/strong> svih ukupnih dolazaka u Hrvatsku. Njema\u010dka je krajem svibnja uklonila Hrvatsku s liste visokorizi\u010dnih zemalja za putovanje zbog pandemije koronavirusa tako da se planiranje dolazaka turista iz Njema\u010dke u Hrvatsku tek o\u010dekuje, a zbog neizvjesne situacije s epidemijom koronavirusa u toj zemlji svaki tre\u0107i Nijemac prema anketama nije ni znao ho\u0107e li ove godine uop\u0107e krenuti na putovanje.<\/p>\n Njema\u010dki i austrijski gosti koji posje\u0107uju Hrvatsku uglavnom dolaze osobnim automobilima tako da se Hrvatska i ove godine orijentirala na svoja tradicionalna tr\u017ei\u0161ta i ne ovisi u najve\u0107oj mjeri o zra\u010dnom prometu. Zbog nemogu\u0107nosti ranijeg planiranja putovanja turoperateri prognoziraju kako bi se ove godine zbog povoljnije epidemiolo\u0161ke situacije sezona mogla produljiti sve do studenog.<\/p>\n Istra\u017eivanja tako\u0111er ukazuju na zna\u010dajnu zainteresiranost Nijemaca i Austrijanaca za stjecanje nekretnina na Jadranu tako da se u narednim mjesecima mo\u017ee o\u010dekivati i poja\u010dana aktivnost na tr\u017ei\u0161tu nekretnina.<\/p>\n PUTNICIMA NAJVA\u017dNIJA FLEKSIBILNOST<\/strong><\/p>\n Analize pokazuju kako je za vrijeme korona krize poraslo upravo kori\u0161tenje vlastitog prijevoznog sredstva pri realizaciji turisti\u010dkih putovanja te kako su se prioriteti kupaca promijenili pa je fleksibilnost postao najva\u017eniji faktor.<\/p>\n Iako je omjer cijene i kvalitete u pro\u0161losti bio najva\u017eniji kriterij prilikom planiranja putovanja, fleksibilnost je sada glavni prioritet.<\/p>\n Vi\u0161e od dvije tre\u0107ine svih novih rezervacija trenutno su rezervacije s mogu\u0107no\u0161\u0107u otkazivanja ili pomicanja datuma dolaska bez naknade (Flex), a do sada ostvareni booking pokazuje ve\u0107i interes za hotelima vi\u0161e kategorije i paketima s raznim pogodnostima kao \u0161to su dodatna no\u0107enja, sobe vi\u0161e kategorije, besplatni transferi i drugi sadr\u017eaji.<\/p>\n Za svibanj je prodaja obe\u0107avaju\u0107a, a o\u010dekuje se i jo\u0161 ve\u0107i broj rezervacija s obzirom na ukidanje mjera i na sve ve\u0107u procijepljenost stanovni\u0161tva.<\/p>\n RAST POTRO\u0160NJE U DRUGOJ POLOVICI 2021.<\/strong><\/p>\n Ekonomisti o\u010dekuju zna\u010dajan porast potro\u0161nje u drugoj polovici 2021. Prema podacima Deutsche Zentral-Genossenschaftsbank, tijekom pro\u0161le godine se prihod doma\u0107instava u Njema\u010dkoj pove\u0107ao za 393 milijarde eura i sada iznosi rekordnih 7,1 bilijuna eura. To je plus od \u0161est posto u odnosu na pro\u0161lu godinu.<\/p>\n Ekonomski analiti\u010dari ove banke ka\u017eu da su Nijemci iz straha od gubitka posla ili manje zarade zna\u010dajnije \u0161tedjeli. Osim toga, zatvaranja prodavaonica i kulturnih ponuda zbog lockdowna zna\u010dajno su smanjili potro\u0161nju.<\/p>\n Deutsche Zentral-Genossenschaftsbank procjenjuje da su Nijemci pro\u0161le godine u\u0161tedjeli 16 eura od svakih sto koje su zaradili. O\u010dekuje se da \u0107e novac koji su Nijemci dr\u017eali na svojim bankovnim ra\u010dunima ponovno biti aktiviran i oti\u0107i u privatnu potro\u0161nju. Prvenstveno se to odnosi na putovanja, posjete restoranima i kulturnim priredbama.<\/p>\n \u201eSAFE STAY IN CROATIA\u201c<\/strong><\/p>\n Hrvatska se za turisti\u010dku sezonu pripremala kroz kampanju “Safe stay in Croatia<\/strong>“, nacionalnu oznaku sigurnosnih protokola u turizmu i ugostiteljstvu kako bi privukla stare i nove goste osje\u0107ajem sigurnosti pri boravku u ovoj zemlji.<\/p>\n Projekt Safe stay in Croatia provodi Ministarstvo turizma i sporta, a za cilj ima educirati i upoznati posjetitelje i dionike u turizmu s protokolima i mjerama koje se provode u Hrvatskoj na svim razinama turisti\u010dkih djelatnosti.<\/p>\n Oznaka Safe Stay dodjeljuje se besplatno dionicima iz hrvatskog turisti\u010dkog sektora i ostalima koji su dio lanca putovanja, poput prijevoznika, zra\u010dnih luka, kolodvora, nauti\u010dkih luka i marina, koji se prijave u sustav te ispune prijamni obrazac kojim potvr\u0111uju i jam\u010de po\u0161tivanje i provo\u0111enje aktualnih zdravstvenih i sigurnosnih preporuka Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo. Oznaka gostima omogu\u0107ava lak\u0161e prepoznavanje destinacija, pru\u017eatelja smje\u0161taja, prijevoza, turisti\u010dkih atrakcija i sli\u010dno koji su usvojili nacionalne i svjetske standarde zdravstvene i higijenske za\u0161tite.<\/p>\n Vidljivo istaknuta oznaka Stay safe in Croatia pru\u017ea informaciju svim posjetiteljima da turisti\u010dki objekt njihovog interesa djeluje prema aktualnim preporukama Svjetskog vije\u0107a za putovanja i turizam te Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Hrvatska se prema rezervacijama nalazi na drugom mjestu najtra\u017eenijih destinacija na tr\u017ei\u0161tu Austrije za 2021. godinu odmah nakon Gr\u010dke, objavio je jedan od najve\u0107ih svjetskih turoperatora TUI. Slijede Italija, \u0160panjolska i Turska, a kada se u obzir uzmu generalni trendovi\u00a0 i op\u0107eniti interes za putovanjima, najomiljenija inozemna destinacija Austrijanaca je Italija, dok je Hrvatska ponovno […]<\/p>\n","protected":false},"author":6,"featured_media":6936,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_eb_attr":"","footnotes":""},"categories":[1],"tags":[],"yoast_head":"\n